O NAMA

Brend Baumy nastao je kao rezultat uspješnog poslovanja kompanije Almy d.o.o. Zenica.

Tradicija duga preko 30 godina čini kompaniju Almy prepoznatljivom i respektabilnom na BH tržištu. Ideja o nastanku brenda Baumy pojavila se prije nekoliko godina a realizacija je usljedila 2014. godine.

Moderna tehnologija, edukovani i stručni uposlenici, sistematski proces proizvodnje i naravno visokokvalitetni proizvodi su karakteristike brenda Baumy. Kompletna proizvodnja je automatizovana u modernoj proizvodnoj hali površine 1.500 m2.

Važno je istaknuti da je naš brend Baumy na sajmu ZEPS 2014. godine nagrađen za kolekciju boja, fasada, praškastih proizvoda, ljepila i maltera, dok je na sajmovima ZEPS 2015 i ZEPS 2016. dobio nagradu za promociju svojih proizvoda. Kao jedini brend sa ovakvim priznanjem u centralnoj Bosni i Hercegovini dokaz je da strano ne mora uvijek značiti i kvalitetnije. Kompanija Almy i brend Baumy nagrađeni su i sa “Srebrenom libelom” na 21. međunarodnom sajmu građevinarstva i elektromašinske industrije GRAMES DEMI koji se održavao u Banja Luci od 15.03. do 18.03.2017.godine.

Dobili smo i CE znak te smo time ispunili sve kriterije za plasman proizvoda na inostrano tržište.

Godišnji kapaciteti prozvodnje “praškastog programa” su 15 hiljada tona a “tečnog programa” 2 hiljade tona.

Najbitnije je naglasiti da su svi proizvodi visokih ekoloških standarda prihvatljivosti, a da su pogoni “zatvorenog” tipa, odnosno da ne postoje otpadne materije ili voda van kruga proizvodnje.

Koristeći ekološki prihvatljive materijale evropskog kvaliteta sigurni smo da ćete u potpunosti biti zadovoljni našim proizvodima.

Fabrika trenutno upošljava 20 osoba.


MISIJA
Naša misija je ostvarivanje zadovoljstva snabdjevanjem potrošača sa proizvodima odličnog kvaliteta, pokretanje domaće proizvodnje građevinskih proizvoda, obezbjeđivanje kontinuiteta u asortimanu a sve u cilju potpunog zadovoljstva naših kupaca.

VIZIJA
Naša vizija je da budemo sinonim za preduzeće koje stalno postavlja više standarde kako u oblasti trgovine, proizvodnje a tako i u oblasti odnosa sa kupcima i novim trendovima u obuci svojih uposlenika u korak sa vremenima koja dolaze.